epa tajm

hade ju tänkt att gå och lägga mig tidigt idag, men blev inte så då Scen-Yngve komme hit och höll på med epan, så stod där och hjälpte med de lilla jag kunde åstakomma med ;P haha men nu börjar de ju se ut som något i alla fall :D blir bara mer och mer taggad nu, men nu känns de ju som de inte är så mkt kvra, de man har fått upp några väggar :D thihih
kommer nå bilder i morogn då det vart så pass mörkt så de skulle inte synas nåt tyyp ;P


Glad man känner sig, vet inte vad de blive med mig, men känner mig allmänt glad bara. men kanske är bra.
sen längtar jag till helgen :D

Puss sööt <3



PussPuss//Sabben


hoppas den blir klar snart så vi kan fara till fjälle;) hehe längtar oxå till i helgen! <3

2010-08-31 // 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback