fattar inte :/

vet inte vad de var med mig inatt, men kunde då verkligen inte sova, vrid och vänt på mig tills typ 5 då jag skicka sista smset (:
och vaknade typ halv 9 (: sen klev jag upp halv 11 då det var dax att bege sig upp till sjukgymnasten (: gick väl bra, men det blir bara värre hela tiden, och ja inget går som de ska, ska prova en vecka till sen blir det umeå och hoppas på att dom kan fixa de, har nu gått med de i två år, och usch. sen fick jag även nya övningar till knäet eftersom jag måste få upp stabiliteten sen de var av, hoppas de blir bra snart, men är ju så att de är t¨åkigt att träna de! men måste ta nya tag nu så de kanske hinner bli lite bättre innan skolan (:

Sööt

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback