första veckan gjord (:

Så nu är det helg (:

Har varit slappt allt på skolan idag, sen kom man hem mådde inte spec bra så gick och la mig, och dom väckte mig typ 20 i 6 då vi skulle äta. kanske inte var det bästa jag gjort, men skönt var det!
sen for jag ut till Eva-Lena, var inte det bästa vädret men gick ju ändå. vid 8 for vi på Tg, sen har man typ sutte där hela kvällen, förutom typ två gånger då Eva-Lena gatt ut en sväng, annars har vi vare där och lyssna på Emil oh Jesper.
Men Eva-Lena for vi typ 10 så då var jag kvar med silvan, tll typ halv 1 ;P träffade även mkt annat roligt folk (:

Sen så såg jag att jag fått ett mail av jessica, om att jag kunde kolla  kläderna i eftermiddag, men gick ju inte då jag somna och vakna typ sent, så får ta det någon dag framöver (: De blir nog bra :)


Sööt<3



<3?



PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback