fullt upp (:

var uppe tidigt idag (: men de hade inte behövts men, åkte till vilhelmina vid 12 tro jag klockan var då jag skulle hjälpa sandra att flytta ur lägenheten (: gick ju skit bra, tur dom fixa hissen ba, hade inte vilja bära soffan och fotöljerna 4 våningar ;P sen blev det en sväng till hennes pappa oxå, med världens gulligaste hund (:
bärde av hemåt sen, och ja var lite roligt då fredrik skulle härma dom som sjöng ;P hah aoch spelade luftgitarr ;P haha :D
kom hem blev det att träna axeln = gjorde ganska ont.
var även en sväng över till pontus och dom, för skulle lämna lovisa men då var inte jonna hemma ;P så for vi till linda en sväng och satt där ett bra tag, kom hem och fick något ryck och tänkte jag skulle ut och gå, så gick samma vända som sist typ, söråsele runt och över till charlottes garage (: han typ inte mer än dit tills det blev ändrade planer och gick upp på samhälle, åkte sen bil med marina tills det blev upp till fredrik, så har nu sutte där ett tag, gick ut med fabbe och sen bärde de av hem igen (: och var riktigt skönt att va ute ikväll, men tycker det är för J*vligt att dom inte kan ha gatlyse tänt enda fram till kärleksstigen, utan slutar mitt i söråsele :/ men går ju bar ändå, lite jobbigt bara de att man är så mörkrädd ;P haha


Men nu sitter man ju här och funderar på att gå ut och sova (: men har inte riktigt bestämt mig (:

Sööt


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback