går och går

asså, vet inte vad som tagit till mig, men känns ju bra att jag gör de i alla fall.
har vare ute och gått idag (: och är ju inte bara en liten sväng jag går heller, vet inte vad som hänt med mig ;P haha
gick hela söråsele runt, sen över till campingen och sen tillbaka hem (: var lite varmt idag, men gick ju ändå (: men nu känns det i benet, gör för jäkla ont, och har börja halta igen :/ inte bra. men kanks einte är så konstigt då jag håll på som jag gör ;P
sen gick jag förbi ankdamen och det är ju små ankbbisar där (:

(:

när jag kom hem så följde jag med sandra hem och kollade och hjälpte sandra lite då hon städade (: för hon tyckte de var så tråkigt själv (: sen for man hem vi 17.00 och nu sitter jag här och väntar på att vi ska fara och äta (:

Sen får man väl se vad som händer och sker (:

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback