Ja vad ska man säga,

Jag skulle gå och lägga mig tidigt igår, men blev ju verkligen inte så :/
när jag hade tänkt lägga mig första gången ko fredrik sandra och pappa hem, och skulle då fara och leta åt pierre, så då stanna sandra här, tills dom kom tillbaks men då kom dom själv igen, men fredrik och sandra for, och just då jag gått ut och lagt mig ringer mamma och fråg aom jag ska följa med som sällskap då hon skulle ut och se vars han va ;P haha så klev upp igen och gick in, så blev det till att åka bil, och han hade ju verkligen farit långt, haha kört förbi noret och till forsnäs, men när vi hitta han så var han på väg tillbaks och sen hade han ju inge bensin kvar ;P så han fick åka he, så kom mig inte i till sängen fören typ 4 och var ju super trött, men då ringde pappa och väckte mig i morse :O asså verkligen inte de jag ville men, var bara att ta och kliva upp :/ men nu är jag ganska så pigg. har avrit till noret tvärt, sen bar de av till gåååpsene (: haha hälsade på kusinerna där (:
och nu sitter man hemma och funderar vad man ska göra ikväll då inget ble som tänkt längre då bea och dom inte kommer nåt ikväll, men ska nog hitta något man kan göra i alla fall (:

Sööt

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback