jobbat

jobbat idag och det gick ju super, men börjar bli lite små less allt :/ vet inte vf men så är det i alla fall. och sista dagen har jag i morgon sen är det till hitta på annat man kan göra (:

efter att jag jobba åkte jag till noret för att motionera mina så pluttar, gick bättre igår än idag, för trollet var som en broms kloss, ville verkligen inte gå, så donna fick ju typ dra han bitvis, men så kan man ju oxå göra ;P haha sen när jag kom tillbaka till stallet så var marica och Klemet i stallet oxå (: marica skodde om iliax, och Klemet lekte lite tro ja :P


                                                               Klätter apa


och nu blir dte nog snart sängen (: känns ganska så lockande (:


PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback