något trött kanske ;)

Lite trött idag kanske ;) men de får man vara ibland (:
gick och la min typ 2 tro de jag va, sen låg jag vaken till typ halv 4 ;P innan jag kunde sova (: men gick ju de med, sen ringde pappa typ 10 vilket inte var bra, men var ba att kliva upp ;P haha sen när jag gått och lagt mig igår, hade jag glömt massa lampor på (a) så är det då man är mörkrädd ;Phahah

och nu har man vare upp på sjukan en sväng, vilken bhövdes, hade helt slut på dom nu, och fick nå andra då mamma tyckte jag hade vare på så dåligt humör ;) hahah

nu drar man iväg till dorotea snart (: följer mamma då hon ska hämta sina ny glasögon ;P haha sen blir de hem ut och gå och ikväll blir det skjutning för hela slanten :D

Sööt <3

PussPuss// Sabben



» bea

haha ja tro de ja me;)<3

2010-08-10 // 13:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback