Satans helvette!

Kan det bli sämre elr?
Ska man gå hem från sanna då hon inte är hemma, kommer inte längre än över bron innan knäet strejkar. men tjurskalli som jag är så gick jag upp till fredrik för att vila, tänkte de skulle gåå över som alla andra gånger. men gjorde inte det, men mamma ringde och fråga då jag skulle hem så frågade då om dom kunde hämta mig, men gick inge bra att gå ner för trappan! men kom mig ju hem ligger i soffan och gör så ont så jag trodd nästan jag skull dö elr något! mamma ringde då  sjukan och pratade men var som ingen mening att göra nåt då utan skulle vänta tills idag, far upp på sjukan, dom kollar benet och sen blir det akutmottagningen i lycksele nästa. Mådde kanske inte precis bäst, men kom dit och dom skulle ta massa blod prov men det ville verkligen inte kroppen min! fick sticka om typ 8 gånger för att de skulle komma nå ut ur huvetaget! sen blev det ultraljud, och den gubben var inte den gladaste kan man ju säga, sur som satan! men gick ju bra ändå sen blev de ner på akutmottagningen igen, låg där ett tag sen kom en läkare in igen och sa han skulle prata med sina kolleger hur dom skulle göra med benet, om du skulle öppna upp och kolla om det fanns något kvar i såret elr inte! men fick fara hem och har nu massa nya tabletter jag ska ta, 14 dagar 3 gånger om dan ;P så får ju hoppas på det bästa annars vet jag inte vad!

                                    

Ajaj!

Sööt <3

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback