sista dan :D

sista dagen är gjord nu (: det känns faktist skit skönt, men idag har det varit så lugnt de ba kan bli, var typ 3 st in mellan 2 och 5 sen just efter 5 kom hur många som helst, och jag skulle sluta 6 och trodde aldrig jag skulle få göra de då de var så mkt folk just då, men blev lugnt och jag for (: så de var ba till att cykla hem sen byta kläder och bege sig på skjutbanan (: var ungefär 1 och 1halv månad sen jag var där sist, och kan då säga att de syntes ;P men fick in nån fin serie i alla fall! gick bättre för mig än för farmor (:
Sen när jag ´kom hem så skulle mamma och dom på stamsjön så följde me dit,. hade tänkt att bada men då såg så kallt ut så jag satt bara på stranden iställe ;P haha (A)

Var ganska så fint ute i alla fall (:


PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback