slappt

heejheej,
har inte alls gjort mkt idag, klev upp och skulle äta, ringde marina så då kom hon förbi en sväng (: sen blev det upp till mormor, hon har vare borta hur länge som helst ju.
Följde pappa ner på KMG med epa papperna vi hade, var även och hämta mammas datorn (: fast den vill jag ha, jag hade värsta idén, men trointe mamma skulle vare så glad om jag gjort de ;) haah
skulle ha den själv, och när den blev seg och så skulle jag ge tillbaka den, och säga jag gatt testa och se om det var något att ha ;P
Men tro inte de hade gått så bra för mig efter de ;P haha
sen var duschen min bästa vän (: men kom på det är kanske inte så smart att duscha nu för att gå ut och gå sen in i duschen igen ;P
Det går nog ändå, så sitter nu och väntar på mat så jag ska komma mig iväg.
Men ska även väta tills Marina vare på inskolning (:

Inte den bästa bilden men ;P

Söööt<3

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback