surströmming= äckligt!

Var och åt hos farmor till middag, de var surströmming :O asså så jävla vidrigt de ser ut att vara! tur man får kött gryta själlv ;P haha kom hem och fick då ett sms av fredrik, så kom jag ju på vi skulle spela bingo ;P så kom dit prick 7, så satt där och spela, och det är faktiskt ganska så kul (: synd de går så dåligt ba! men kom hem typ just före 9, då mamma och pappa skulle bort, så nu sitter jag och ser på nån film på tv så var väldigt spännande.

Tänk i morgon är det skola igen, känns faktiskt riktigt kul att få komme tillbaka igen, men lite jobbigt, men är nog för jag inte sovit ordentligt den här veckan ;P men skit man väl i (a)
Nu blir det tv igen sen blir det sängen, gud så jag längtar dit! hahaa


Sööt<3

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback