Svedjan (:

När jag kom hem blev det typ in och ut och fara igen, för då skulle jag följa Sanna Fredrik Charlotte och glenn till svedjan (: men tog lite längre tid för typ fredrik och dom! så vi han ju göra mkt innan dom kom, sen blev det badning, för charlotte och fabbe i alla fall ;P såg då förjäkla kallt ut! men hon gjorde de i alla fall (: sen grilla vi korv och satt typ ba och prata, kom Hugo och felicia förvi en snabbis, men tro dom tyckte de var lite kallt så dom for igen :P sen smsa jag efter marica bara just efter dom hade farit, för tänkta jag skulle hem. dom kom typ Klemet Karl ante viggen och nån till dit och livade upp stämningen lite ;P och sen kom marica, satt en stund sen for vi hem (: och tro resten for då oxå (:
Kallt?
Allsång (:
Allsång (:

Rolig kväll har de vare (:
Så än fast det varit en jobbig dag så har den varit riktigt kul oxå (:


Sööt<3

PussPuss// Sabben


Klart alla for när vi for. Vem vill vara kvar när vi inte va de ;) /M

2010-08-21 // 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback