tjoho

en dag med mkt gjort, elr ja hunne vare på många ställen ;P haha
Först var vi och gratta pierre eftersom han for redan på torsdan ;P så satt man där en stund sen kom christian då han varit och hämta en lamell till mercan (:
sen skulle vi upp till helena och gratta hon, men då var hon ju inte hemma, så då var pappa över på ÅMV en sväng och då var vi och hämta sanna och lämnade lovisa hos jonna (: var tänkt vi skulle ut med båten men blev ju inte så då vädret inte var på våran sida ;P se satt och kollade på gamlade bilder ;P

Gullit värre ;)

sen så blev det mat sanna for hem och då blev det att fara till helena då (: men då kom pierre och veronika en sväng, så hann ju sitta vid datorn en sväng då ;P sen for vi till helena fick man sig lite tårta oxå (: sen blev de att skjutsa lovisa till jonna igen då hon skulle sova där, kom hem och ddå gick de två getter vid infarten, så då var vi en sväng in till Erika oxå. ååh jag skulle oxå vilja ha getter :D

(:

när man kom hem sen, så skulle jag hjälpa pappa, elr är ju egentligen han som hjälper mig så ska ju va där. han hade kapa mellan axeln, och skulle svetsa och då skulle jag då hjälpa men eftersom jag är så klantig så brände jag hål i byxorna och skit, gjorde ganska så ont men ;P haha sen kapa jag av nå från mellan axeln oxå + slipa kanterna så de skull bli snyggt ;P

Pappsen (:


nu börjara jag bli lite trött så funderar starkt på att gå och lägga mig (: men vet inte, orkar inte gå ut (a)

PussPuss// Sabben



» mamma

Det heter ÅMV inte åms =9

2010-08-10 // 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback