folkrace + 50års kalas (:

då har man kommit hem efter en hel dag på folkrace banan,
klev upp typ halv tio för jag hade egentligen inte tänk far anågot ut på banan, men blev att jag for ändå, men det var ganska så kallt i börja, helst i första paus. dom sa de skulle va en kort paus, men kändes typ som en evighet ;P men gick ju bra i alla fall, men fy vilka voltningar de blev idag tyck de va längesen det var någon sist, och idag blev de två riktig läskiga.men gick ju bra i alla fall, men blev ju typ mest rädd då de var viktor.
men gick ju super för åsele ändå,
pierre 2a i A-final herr
Christian 2a A-final junior
Robert 3a A-final junior
viktor 6a A-final junior
Madde 6a B-final junior
sofia 3a B-final junior (Tror)
sen minns jag inge mer, glömt ;P

Sen var det ba att fara hem byta kläder och fara ut på stamsjön på 50års kalas (: kom då lite sent men gick ju ändå. tipsrundan vi gick var då den svåraste jag vare med om, men kul var det i alla fall:P haha åt middag och sen väntade jag mig att charlotte fredrik och Marina skulle komma,  men det tog då en jäkla tid. men var typ för det tagit sån tid att fixa banan efter tävlingarna, + att hjälpa dom att lasta nå bilar ;P haha men dom kom ju till slut, och var där en stund, sen for vi och skulle hämta bomblastern. när vi gjort de så for vi, först lämnade vi av marina hemma, sen var vi ute och ragga, haha snacka om att det var kul, undra vad dom som såg oss tänkte ;P haha satt med dörrarna öppna och spelade typ hög musik ;P haha
sen blev det hem till fredrik en sväng och kricken, olivia och sannna kom upp en sväng, så satt vi och prata och lyssna på musik. sen då sanna skulle hem så följde fredrik hon, så då fick charlotte skjutsa hem mig (:

så det har varit fullt upp hela dagen! men kul har det varit i alla fall (:


sööt<3


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback