:D

Helgen har gått fort, och kul har det varit, har hunne göra mkt roligt i helgen (:
fredag: Först var jag med Eva-Lena en stund och var ett jävla piss väder, men sen ble det Tg för hela slanten (: men då Eva-Lena for hem var jag kvar med silvan och ja kul var det, träffade även jessica och dom en sväng på Tg oxå! sen blev det hem och sova då jag skulle upp tidigt.
Lördag: var jag då på folkrace som jag redan skrive om ;P  men super kul var det i alla  fall (:
Söndag: vaknade väl upp där vi 12 nån gång, elr blev väckt då, sen blev det till att följa mamma och pappa på stamsjön och hjälpa till att städa bort tältet och allt som var kvar, kankse inte var det roligaste, hade hellre vare hemma och gjort nåt, men for iställe, sen blev de hem en snabb dusch sen var de ba till att äta, sen var vi över på norstrand en sväng men blev inge länge då jag skulle fara till fredrik och spela bingo ;) haha men det går som aldrig så bra för oss ;P haha (a) men roligt ändå, för kommer massa roliga kommentarer ur fredrik ;P haha

och denna dag har gått väldigt fort, åkte till skolan idag. och fy så skönt de va, att inte behöva cykla på skolan, och då är den alltid på vift oxå, så var nog lika bra, sen på idrotten var jag i omklädningsrummet och gjorde dom där förbaskade övningarna jag fått av sjukgymnasten. men gick ju bra i alla fall, sen ba typ 45 min senare var det till att gå upp till sjukgymnasten för undersökning igen, men händer som inte så mkt där, jag sitter på en stol och frågar mig några saker och sen blir det ba att få en ny tid att fara dit! sen var de lunch och dagen var typ slut, kändes som de i alla fall ;P men satt kvar till 3 i alla fall, för hade inget att göra ändå, och ja det var ganska så kul (a) undra hur glad han vart på mig ;) så går de om man gör så ;)
Hahah sen har jag kännt jag varit allmänt glad idag (: och det är ju bra i alla fall, men det börjaja sjunka nu men får hoppas jag kan hålla humöret uppe. skiter i de nu! för det är ba en massa sskit hela tiden :D så är ganska van, och har gått vidare nu!

Undra vad man ska hitta på ikväll då, hinner ju ut en liten stund då mormor är här!
men får se (:


Pusss söööt<3


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback