vare ute och gått (:

idag har man hunne ut och gått en sväng med Bästa Marina (: sen gick vi upp till fredrik. blev kavr där ett tag, sen for marina hem, och sanna kom ;P satt och kollade på nåt program och säger ba de, fattar inte vf nån skulle vilja väga 450 kg :O helt knäpp. och ja vi satt och skratt ai omgånger för olika saker ;P haha sen kom marina tillbaka och höll oss sällskap (= mkt mkt roligt (: sen så for jag även ner en sväng på fiskaregatan till pontus och Elin (: kollade på hur dom har det i ny lägenheten (: stor och fin var den (: sen började då mamma efterlysa mig så tog och gick hem (: var lite kallt ute, men gick bra ändå man rör sigju hela tiden :P
Kom hem var så hungrig så blev till att fika lite och sen sitter jag här framför datorn igen ;P

Åh jag Saknar dej med, tur du kommer hem snart :)

Sööt <3

PussPuss//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback