Bandy/DansDag ;P

Det har varit en aktiv dag kan man ju säga, kom till skolan 8 skull man ner och byta om sen blev de bandy vi var 12 lag och själv var man lagkapten i lag 4 = Jag, Rasmus Å, Rasmus I, My, Linnea och Anton. tycker vi gjorde en super dag alltså, kom 4. vann dom tre första matcherna. sen blev det åt andra hållet. förlorade tre. men tycker vi gjort en toppen dag ändå.
Min andning svek mig i slutet med kom mig på benen så jag kunde döma sista matchen :P 

Sen blev det skynda sig hem, sanna följde med. hem duscha gjorde lite mat sedan så kastade vi i oss maten och papp akom och hämta oss. kom till skolan precis 12 ;) det var på håret :P haha men hade lektion såg film. men ingen kolla utan vi var och bytte om och så då de skull va dans (:

Tycker vi var riktigt stilliga alltså (: 
Dansen gick faktiskt riktigt bra. men de tar ganska så mkt på vaderna ;o 
Gabbe hade ju tumma med alex att dom skulle dansa idag så när vi fick dansa med vem vi ville så dansa hon med han en sväng och jag dansa med olov. och lovar jag kan seriöst inte dansa om man kollar på hur dom dansar :o super bra ju. Men det var skit kul i alla fall (: 
Var verkligen en lyckad dag (:


PussPuss// Sabben









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback