börjar ju bra!

Dag 6!

Vaknade och hade världens huvevärk + ont i halsen så jag kunde typ inte prata så låg till halv 11 typ . sen blev det ner på soffan och se film! låg och såg film till typ 3 för då var de stalle som skulle göras! och gick ju verkligen toppen mockade stalle med en räfsa och spade! tog ju år och dar men det blev ju gjort i alla fall! La mig på soffan efter igen och fortsatte se film till mat kl 6. Blev typ sur, gick upp och la mig somnade och vaknade typ halv 8 då Bodil, jörgen, eddie å nellie var här.
Startade skotern åt kristina och dom sen kom vera och vi var ut på isbanan med skotern en sväng! sen hem satt och prata. Skjutsade sedan hem vera med skotern!
Och då lyckades jag ju förfrysa hela j*vla ansiktet + halsen och ena örat! vilket gör ganska så ont! men kan ju i göra så mkt åt de utom att åka upp till läkarn imorgon (:

 



PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback