Fredag! (:

Kan det bli värre, alla ba jävlades igår ;P haha
Först hade man två fyrbenta djur som vägrade göra som man vill, en stegra och ville ut ur stalle, en vägrade först gå från stallet och när vi väl kom ut gjorde han allt för att jävlas! haha men gick ju bra så...
Sen var man vi datorn och skulle då in på bloggen men då ville den inte så blev ju cp sur och tyckte den kunde fara och flyga ;P haha
Satte mig vid tv:n en sväng, och de var ju fan värre... sitter  man där och kolla på värsta bra programet och då sluta det sända för att parabolen inte tog imot signalerna länge. de hacka och haade sig... så gick upp och la mig iställe!

Vaknade då i morse och trodde kolckan var mer än va den var. men vägrade gå upp och tänkte jag fick försova mig för jag skulle inte kliva upp.. men då sen såg jag klockan var ju ba 20 i 7 ;P haha så somnade om och dom kom och väckte mig sen ;P haha

Skolan har vare bra, typ inga lektioner alls ju, först svenska = sitta vi datorn och göra ingenting ;P Kemin hade vi prov så det räknas inte ;P haha engelskan hade vi sketch och satt och spela spel på datorn.. (:
Lunch sen och de blev äppelpaj (y) elr vaniljsås med lite paj ;P haha för vi dro seriöst i oss 2 vaniljsås medans deras klass ba använt en halv ;) dom var 15 och vi var 4 på två (a) haha bäst!
Dans efter lunch och det gick ju toppen, vissa är ju bättre än andra säger jag bara. men tyck det var riktigt kul, vi kommer ju klå 8orna och 7orna :D haha


Ne nu ska jag ta och va lite social, sen blir de disco ikväll, men Gabbe tänker fara och diska iställe ;)


PussPuss// Sabben



(y)


Tur min älskling är snäll ;)

2010-12-18 // 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback