funderationer!

Sitter nu och funderar..
Nu börjar lovet på riktigt, och kan säga de att jag är redan less på lovet! man gör ju inget alls...
Sitter bara  och gör inget alls! men ha faktiskt lite grejer som kan göras på lovet så nog kan jag hitta på saker! men de är det att jag är för lat för det! Fast det kommer ju att hända lite ändå!
T.ex så ska jag få fram volvon ifrån skogen så vi kan fara på banan med den! sen ska jag även kolla och se om vi kan fixa andra bilen och fixa isdäck :P
Men sist med inte MINST så ska epan in och vi ska fixa så den kanske vill bli klar nån gång ;) haha det vore ju toppen de :P
Men som sagt jag är typ cp lat så kommer inte ha gjort något innan lovet är slut typ! Känns så i alla fall :P men får se kan ju hända mirakel oxå :P

Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback