fuskat... ;P

Har inte bloggat på ett tag nu, för har bara inte haft tid till det ;p
men i alla fall, igår var vi ledig från skolan vilket var väldigt skönt, så jag följde med Marica då hon skulle jobba. Så var en sväng till lycksele igår, var ute på travbanan, vilket gjorde att jag saknar travet lite..
Och det var förjäkla kallt men hade klädd mig så det gick ju bra ändå (:
Var faktiskt skit roligt (:

Idag har de vare skola och ville verkligen inte kliva upp i morse... ville ligga kvar i sängen och ba sova (:
skolan idag har varit ganska så slapp faktiskt, Hk:n i morse var inte mkt att göra. Vi gjorde julbord, men var faktiskt lite saker jag tyck fattatdes men det funkade ju i alla fall ju (:
Sen engelskan tyck jag var en super lektion alltså är så himla glad nu :D

Slöjden gick jag dit målade lite men orkade inge mer så gick därifrån, för får typ ingen hjälp då man är så många ;P haha

Ae,n var det fika idag och de var typ hur mkt som helst och gott var det (y) sedan han man inte mer än hem så blev det pizza. så lovar jag kommer inte behöva äta på typ år och dar ;P haha

Ne nu ska jag fortsätta kolla på Tv:n (:


PussPuss// Sabben 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback