ISBANA!

Sitter nu här i min ensamhet och har bestämt mig för att jag snart ska gå till sängs då mina ögon vill sova lite :P
Har varit en riktigt rolig kväll! eftersom jag inte fick va ute så satt jag i bilen medans dom skottade fram volvon och sedan så va vi ut på isbanan! men jävlar va länge sen man körde! men i slutet gick de ju toppen!
Var ute med Grabbsen ;P gick ju bra för dom, men fanns ju en som jag tro gillade vallarna mer än andra ;) haha
Men skit kul var det!
Fast fick ta och fara hem då de blev slut på bensin! Och lova höll seriöst på dö då jonas skulle dra in mig på depån! men det gick ju bra, sen fick pontus skjutsa hem oss (:

Har sutte och drucke te till förbanelse idag bara för att röstan ska vilja komma tillbaka! sedan oxå för att få värme i mig och att svullnaden ska gå ner och det ska sluta göra ont så jag kan få va ute igen! Skulle tro de kommer ta lite tid men :/

Sen så hann vi aldrig fara till marica någonting idag så får se när hon är hemma imorgon för att fara dit en sväng då (:

Ska sova nu...
Gnatt<3

Kram// Sabben


Vi måste skruva i volvon!! göra den lite bättre;) haha

2010-12-30 // 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback