Josefine/Umeå

Vadå lätt road? haha
Satt och skratta och prata om soptunnor och hål igår :P haha vadå dålig humor :D
Men de får man ha...
For till josefine igår kväll, satt vi datorn skratta och helvete va kul de va, sen sova blev ändå en ganska så tidig kväll, den var ba sisdär 1 då vi la oss :P haha vaknade halv 8 ;P det tyckte jag inte om var så trött så låg där och kolla då josefine sprang fram och tillbaka.. (. gick de med klev upp typ kvar över 8 då vi skulle fara vi halv 9 :P
och då blev de umeå för hela slanten. och det gick ju toppen, fick se många renar :D dom är ganska så söt men kankse inte så interlligenta men :P såg även två döda :( haha

Kom typ tidigt till umeå så gick och frös som satan och inget öppnade ju fören typ 12. men tur frasses var öppet 11 så satt vi där hur länge som helst och åt och prata skratta.. så dålig humor man kan ha alltså..
-Är du ren?
- öh va?
- Jag gillar ren ;) haha
Tro Anita tyckte vi var knäpp men :P haha

Sen blev det super mkt julklappar tro jag är helt klar nu. och pengar försvann oxå :O :( känner mig fattig nu :(
Men de är ju snart jul så kan ju hoppas man får lite pengar då ;P haha (a) 


Har även varit och hälsa på kanna, sen vare ute på isbanan en sväng (:


Ne nu måste jag slå in packet..

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback