Jul :D

Dag 3 av lovet! = JUL :D

Vaknade typ vi halv 11 elr pappa kom in och sa de var dax att kliva upp :P så jag klev upp släppte ut hästarna och mockade direkt så jag inte skulle behöva göra de sen! Var kanske inte på bästa humör, men det gick över efter ett tag. Vi 2 kom Sanna och dom hit, och då hade jaginte fixa håret! Men gick ganska så fort, och då for jag Sanna och Pontus ut och körde. Var ner på Fiskaregatan och hämtade lite julklappar och Pontus tog en dusch!
3 blev de Kalle Anka!
Var även ut på isbanan en sväng innan vi skulle äta (: men gick inte så bra där, så blev raggen på samhälle tills de blev mat!
Sen kom TOMTEN :D Dom hade hitta han i skogen och han frös så hemskt så han fick skjuts hit ;) haha och jag hade tydligen varit skit snäll ;) haha hade ju hur mkt julklappar som helst :p
Jag var snäll och gav TOMTEN en jätte kram :D



Fick mkt fint av tomten iår (:

- 300 kr
- Myskläder
- Jaktradio
- Vargbröder del 6
- Efterrätts bok
- Polkagrisar
- Piercingar
- Telefon smycke (älg)
- Telefon smycke (BF)
- Underkläder (:
- Sätes Överdrag
- Kläder
- Parfym
- Tjocksockar
- Smink borttagning
- Hud Lotion
- Deo
- Snöglob
Sen kom jag inte på något mer, men det kommer väl om jag kommer på de sen :P haha


Har även varit en sväng till kusinerna i Gafsele ikväll (: Blev jag Sanna och Pontus då. fick oss fika satt och prata en sväng sen tog jag Pontus och Viktor Gafsel Raggen innan vi skull hem (:

Så det har varit en toppen dag alltså :D Trodde inte de skulle bli nå bra då vi skulle va hemma. För jul då ska man va i Noret! Men det gick ju så (y) Men hoppas nästan att vi blir i Noret nästa gång :P

PussPuss// Sabben








Tog inte så nkt bilder, kommer mer på de jag fick sen (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback