känner mig inlåst!

Dag 8 av lovet!
Blev en sen kväll = klev inte upp fören typ halv 12. men de är ganska så skönt att få sova ut faktiskt. och nu då pappa inte vare hemma har jag ju kunna göra de oxå ;)  tro inte jag gjort så mkt idag annars. elr jo var över på norrstrand och upp till mormor en sväng!
Och ikv har jag vare ute på ISBANAN! det är så sjukt kul alltså, kommer nog sitta och nöta den hela lovet jag lovar ;) hihi ne nog ska jag hinna med lite mer bara svullnaden går ner så jag kan va ute igen! för just nu ser jag ut som en eskimo elr vad de het! är ba ögonen man ser på mig då jag är inte = de är inge kul så ligger hellre inne och ser film ;P
Så tycker inte om att jag förfrysit mig. ansiktet går ganska så bra nu men örat vill verkligen inte ge sig! är fortfarande knallrött men svullnaden har gåt ner litegrann faktiskt (:
Mamma säger ju jag har utegångsförbud! bara för jag inte kan va ute :O haha

Lillasyster sa tidigare idag!
- jag har märkt en sak! Det är alltid med Sabina det händer något med!

De var ju skit snällt sagt!
Men de är ju typ så oxå, jag är så jäkla klomrit.. Kan ju typ gå på rak mark men ändå snubbla och flyga omkull! de är typ jag. Elr att jag säger ba de är halt här gå sakta, men de är ändå jag som ramlar omkull! haha :p


Dagens Värsta: Förfrysningen, känner mig halvt handikappad!

Dagens Bästa: Isbana! kan inte säga annat! finns inge bättre. sen börjat planera för att av med gabbe :D



Kram// Sabben


» MAMMA

1 Du sover väl till halvtolv än fast pappa är hemma =) klockan är halv tolv nu.

2 Utegångsförbud hur kan du då vara på isbanan ;)

2010-12-30 // 11:32:37

Mamma!

1.Ja kanske jag gör men han kommer ju ändå och väck en och då får jag ju inte men "Skönhetssömn" hahahahah

2. ja Var ju precis så du sa, och jag är inte ute dåp jag sitter i en bil heller ;)

2010-12-30 // 12:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback