Kläderna har kommit :D

Då har man kommit hem efter en dag på skolan.. mamma hämtade mig sen blev de ba:s för att kolla på nå skor mamma skulle ha på julbordet i helgen ;P haha

Kom hem och då hade mina kläder kommit :D Fan va nice alltså, tycker det är toppen nu har man då en klänning till dans grejset + en klänning till jul :D (y)
Och de roliga är att jag brukar inte ha klänning.. men de ska nog ga bra, sen har jag även fått nå byxer, kan lova det var behövligt ;P haha sista par jeansen gick sönder i fredags så hade bara mjukisbyxor kvar ;p haha

Annars i dag har de nog inte händer och kommer nog inte hända så mkt heller, elrska va med josefine så då blir det ju oftast kul ;P haha :D
Så dålig humor som vi har kan de inte bli annat än roligt ;)

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback