lat?

Fy vad den här dagen har varit tråkig!
Efter skolan då jag sutte vi datorn, så gatt vi städa.... vilket inte var någonting jag hade lust med. så satte mig framför Tv:n och såg på kärlek på menyn. när den var klar så var det ju ba ta och ta tag i sitt latande och städa! gick väl bra. men kan säga att halen lät jag  bli. har fixa bänkarna och toan typ :P haha
Sen blev man hungrig. och de förstår jag ju nå jag kom på jag åt halv 12 och middag blev typ 7 ;) haha men ajg överlevde :P

Har nu varit och handla och vare ute på isbanan och åkt lite (: De är seriöst skit kul, men tycker vi använder fel bil. måste ta och byta batteri nu ;) kan man ju ta och fara ut på torsdag typ!
Och sedan så var han ganska så sööt kan man ju säga, diggade hans leende han hade (:

Nu ska jag ta och gå till tv:n och se morden i sandhamn. å vänta tills mamma kom hem från Ö.vik och hon ska få hjälpa mig lite grann :P
Just jag har ju slage in julklappar idag (y) de är skit kul :D



PussPuss// Sabben


satsa, satsa, satsa, satsa (a) (Y) ;D

2010-12-21 // 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback