livet på topp?

9 Dagar bortgjort av lovet :P
 
Idag har det varit lugnt! låg till halv 12 tro jag klockan va.
Sen har jag inte gjort mkt, elr duschade för första gången sen jag förfrös mig! så nu har man börja flagna iställe! vilket svider ganska så bra! men kanske försvinner helt sen iställe ;)
Var en sväng till josefine, (y)
Var sedan ba hemma tyckte allt var cp tråkigt! så fråga sanna va hon gjorde. så var upp till Svensson en sväng och kolla då dom spela bingo! sluta med att jag fick ta en lott åt fredrik så han skulle hinna me ;) haha
Sen blev det något fel med oss och blev värsta skratt attackerna och sanna satt på sidan och fattade inget, haha så sjukt kul och sen då charlotte sa typ
- där tog gummit slut och då vart de enhän!
och sanna trodde hon sa
- där tog tuggumit slut och de vart enhän ;P haha
trodd seriöst jag skulle dö av skratt! haha men har avit en toppen kväll! blev lite Gh islutet oxå :D

Men då är de ju ba så man vet ikke vad man ska hitta på imorgonkväll = Nyårsafton :O

Sen kom jag även på jag har inte vare på isbanan något idag :O Vilken katastrof! Men men nu blir det sängdax!


Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback