Ö-vik + Glögg afton (:

Dag 2 av lovet började ju ikke så bra, då jag fick beskedet att jag inte skulle få åka till Ö-vik! Vilket gjorde mig väldigt arg/Besviken, men tillslut så fick jag ju till allt med skjuts att göra så komme jag mig iväg :D Vilket var toppen!
Var verkligen länge sen jag var hos henne! För att va exakt var de 6 månader 7 dagar ;) haha Var verkligen skit kul, satt typ och prata om allt mellan himmel och jord (:



Sedan hämtade Pontus och Elin mig och vi åkte vidare in till Ö-vik då dom skulle lämna nå julklappar nån hade glömt (: så kom mig hem typ runt 8, då var Vera, Magda, Krille, Helena, Veronika, Pierre, Linnea, Christian, Mikael, Alexander, Alexander, Annelie, Ubbe, Ingela och Jonna här. Eftersom det var glögg kväll här ikväll (:  Har varit en riktigt rolig kväll (:

Kl 12 elr klockan blev närmare 1 då jag pratade med sandra sista gången och hon hade öppna sin julklapp från mig, så då kunde jag inte låta bli att öppna den jag fick av henne! Och gu vilken gullit liten Nalle jag fick, Kommer verkligen stå vid min sida jämt :D Super söt tröja! 
Tack för den :D<3


Ne nu måste jag ta och gå och lägga mig håller verkligen på att somna här!
Gnatt

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback