ont!

Dag 7!
Vaknade upp flera gånger och kallsvetades! sen kom även mamma in halv 9 och sa jag gatt upp för sjukan hade ringt! skulle va där nie. satt där fick inte komma in fören typ kvart i 10. men han ba kolla och tryckte/Kände. Så de blev inte så mkt mer.
Måste nu hålla mig inne tills svullnaden är borta och de inte gör ont! så nu vet jag ju hur min nyårsafton blir! men det är ju inte så mkt att göra åt...

Men dehär tar verkligen kol på mig! jag orkar inte göra ett skit alls! har bara lega framför tv:n idag, elr just har vare och gratta Malte oxå :D Fick mig lite tårta, och godisPåse wiiihooo (:

Ne nu ska jag lägga mig igen och se om det vill bli lite bättre så jag har ork att kanske göra nåt sen (:

Kram// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback