tredje Advent!

Var med josefine igår, kom hem sisådär typ 1, då hade jag hunne vare hos svensson sedan vare ute och åkte bil och vare åh sladda på isbanan ;) (y)

Vaknade idag fick lov att släppa ut hästarna, sen la jag mig igen tills lunch och sedan blev det ishallen skulle döma B-pojkarna.. Gick toppen faktisk och det var roligare än att döma c ;P haha 
Efter det blev det farmor och farfar med en soffa, fick även fika (:
Blev panik hem och skynda äta och duscha, började torka håret  5 och skulle va i kyrkan kvart över 5. men det gick ju toppen hann i tid..

Tyck det gick riktigt bra för oss, synd ba att ljudet inte riktigt ville som de va tänkt ;P haha
Fick även en blomma, vi som sjöng verserna + karin petri jim, och emma som spelade åt oss.
Hon var seriöst bäst!


Vi har verkligen haft en rolig tid nu med lucian, men tycker ändå de är ganska skönt att allt är över.
Sen har vi blivit som en stor familj oxå! :D

bilderna från ikväll kommer sen då jag har andra datorn (:


PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback