Tummen uopp ;D

Var och hämta mormors icenet idag efetr ishallen bara så jag skulle kunna gå in på internet, skulle seriöst inte klara mig utan det;P haha
Annars har det varit en lugn dag, var på ishallen, mocka stalle och basta!
Var så att sanna pontus jonna skulle komma hit så tog och gjorde upp eld i bastun så blev bastning, men är så dålig på att dricka. så kändes som man skulle tippa i slutet så blev till att gå in och drick vatten och typ tare lugnt ;P
sitter nu och ser på shooter, och är väldigt spännande så blev så att helt plötsligt kom mormor ba, men ska inte hästarna in.. oj dom hade jag glömt bort (a) men de är tur de går fort att hä in dom (:

Tror jag ska ta och gå upp och lägga mig där i sänegn oh hålla på med datorn, känns så ensamt att sitta nere i mörkret ;P 


PussPuss// Sabben  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback