Bandy mot lärarna

Bandy mot "Lärarna" idag :P haha typ inge lärara kvar som spelar så snart kommer de ju typ ba va gamla elever mot 9orna :P haha men tyck det var kul ändå (: förlorade dock! Men vi är ju inte dom första som förlorat mot dom iaf :P haha

Satt även och såg på film idag, och tycker inte om att se film på skolan då man får så super ont i ryggen! Men gick ju bra ändå, var och hämtade nå grejer på slöjden och sen ja. så klarade mig ju, fick ävenbetygen idag och är riktigt nöjd!
Så nu är det lov till typ 10 jan. känns skit länge men va är det typ 3 veckor ;P haha
Kommer nog sakna de lite med de går nog bra har ju en hel vårtermin kvar :P haha

Sen skulle vi sjunga i matsalen men de gick ju super bra de ju ;) haha sen hade jag ju skaffat mig en fotograf ;) haha var bra kort men inget på de han skulle knäppa på, haha och jag tänker inte lägg aut dom bilderna heller. Tänker va snäll (:

PussPuss// Sabben



Riktigt nöjd med min ljusstake (:


Alex fick sig en julklapp (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback