(y)

Dag 4! har varit en toppen dag :D
Började med att man vakna, sen var de ishallen för hela slanten, vilket var sjukt kul, var då med linnea och Josefine! Men var lite svårt att heja på ett lag då alla var från åsele typ ;) haah
Var bjuden på middag i gafsele så efter ishallen var vi en snabbis hem, innan de blev gafsele! Och det var super god mat :D satt där och lyssna/prata ganska länge. sedan bégav vi oss hemåt.
Och på vägen hem hamnade vi hos Pierre och Veronika. och där har jag spenderat resten av kvällen! Christian och Krille komme hem med bilen för att fixa något, så stod och kolla på dom. tycker det var ganska så roligt, man skulle ju kunna tro att dom vare gift i typ hundra år ;) hah 
Bilen klar = fara ut och köra på isbanan (: gick ju super, gick ju som bara den.. blev jag christian krille jonas och jennifer i en bil, och det  var toppen kul. och jag å jennifer har kommit på vi ska bli mekaniker för en kväll och "Hjälpa" jonas ;) haha det skulle sluta BÄST 
Det slutade med att vi satt i vallen nå jävelusiskt! Men de får man, hela bilen var ju typ utanför men det gick ju toppen ändå. pontus kom med  pappas bil berga upp oss. men sen kom inte bilen igång igen ;) för typ vattenpumpen elr va de ba paja! Så de blev bergning hem igen för att byta de. men det blir nog sen då klockan var mkt och tro dom blev lite trött :P elr kanske skulle dom uopp till storuman ;PpPpPpP  
Så då fick Krille skjutsa hem mig (:

Hade dock lite bilder. men har inte lagt in dom på datorn då jag har inte rätta datorn (:
Och nu tänker jag lägga mig så jag kan fara till storuman. Men egentligen vill jag vara hemma och byta däck på bilen så jag kan ta och fara ut med den, vill ju köra själv oxå (:
Helst nu då dom har ploga upp banan :D Vilken var Toppen bra (y)


PussPuss// Sabben  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback