-.-

nu börjar man bli lite less på va hemma, men eftersom kroppen inte riktigt orkar med att fara till skolan blir jag hemma i morgon oxå. så jag blir riktigt bra till jag börjar inge, har lite att ta igen oxå. men har ju börjat lite smått så de sk nog gå bra, men det som känns jobbigast med att komma tillbaka till skolan är det med kryckerna! man kan ju inte göra någonting själv då ju :O men det kommer nog gå bra (= Tur man har riktigt vänner man kan lita på!

Bild sen i våran! men det ser liakdant ut nu, får ligga nere i Tvrummet :D tycker det är ganska så bra ändå ;)
Men tycker 5 veckor blir länge!

Tänk om du hade kunnat komma i helgen va bra de skulle bli, men förstår mig inte riktigt på hur det gått till, det är ju bara mig du varit hos då du varit här! men ändå så tro dom att du är hos någon annan, och vill inte du ska komma. och ja allt va det var! tycker det låter konstigt, hon förstår inte själv heller så det är inte rätt!
Men vi får väl vänta och se när det blir, hade gärna kommit i helgen oxå, men eftersom jag är i den sitsen jag är i just nu! men ska nog kiomma snart oxå <3
<3


<3

2010-02-26 // 14:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback