Fredag

fy va man var trött i morse, och sur blir man då allt ba gå åt helvete för sej! klev upp lite sent, och sen ville inget göra som jag ville! men det gick ju bra efter ett tag i alla fall ;P sen så hade vi HK idag två timmar i början av dagen. det gick ju bra fanns ju mat på bortdet i alla fall;) tycker jag var skit duktig (a) silvan fick typ ba göra fruktsalladen, och den var gor den oxå, åt typ ba äpplena men ;)

  
 Tycker det ser riktigt bra ut ju ;)


Tro silvan tycker det var gott oxå :D


hade sen oxå matte och svenska kvar att göra!
ty´cker rasterna börja gå så fort, men det är nog bara de att man har något att göra hela tiden.
men sen på matten så tyckte vi att vi skulle få gå till datasalen, och lena skulle kolla de men hon var så tråkig så vi fick sitta i klass rummet och räkna i stället men tro inte det blev så mkt gjort, tro vi satt och prata om allt och inget, men det måste man få göra ibland oxå :D


Ja man kan ju inte direkt påstå det hände så mkt i alla fall :D


ja sen så lånade johan emilias tfn och tro han hittade lite roliga saker där oxå ;) haha


sen här har ni resten av klassen ;)

efter matten hade vi lunch men eftersom vi hade haft Hk så blev det ingen lunch utan vi satt och spela kort! det gick inte spec bra men, det var kul alla fall, men det slutade med kaous men sånt få hända ;) 
Svenskan tycker jag var den slappaste som någon gång varit ;) haha hade ingen lärare, Eva-lotta skulle till ume så vi var alldeles själv :) fast veronika var och kolla till oss lite men, tro ändå inte vi läste så mkt, vi satt i karins rum, det var jag Emilia, Mirella Johan och jocke, så man kan ju egentligen frså att de inte blev nå läsning ;P men vi hade rätt kul ändå ;P tur man skulle ha med sig boken hem och att jag har en vecka på mig att gör det. 
Johan ville låna min Tfn och smsa lite. och snäll som jag är så lät jag han låna den :P haha och tur man har så gjorde han ju inge dumt utan bara smsa med B-Vän S :D

KOm hem från skolan och gick ut i stallet och skulle fixa, var ut med gubben min en sväng blev en lång sväng och han blev ganska så trött, och bra är ju de :) för han måste börja föra på sig så han får bättre kondis och bort med Hö magen han har! 
men när jag väl kommit mig ut så kom det en bil och det var inte det roligaste, hellst då den J*veln kör hur fort som hellst för bi ett levade djur, han kunde ju gjort vad som hellst. men det gick bra den här gången. men det kanske inte går nästa gång. 
Hatar verkligen folk som inte ha respekt för djur på vägen!  ett djur kn ju vika ut i vägen vad som hellst. då ska man inte köra sdär fort förbi! 
det blir säkert bra, tur man har en ponny jag kan börja lita på nu, ha gör verkligen allt jag ber han om :D

annars så har det inte varit så mkt idag, och det händer nog inge mer än att jag tar och far på ishallen :D tror jag bor där nu ett tag ;P 
Nu har nedränkingen börjat! nu är det bara 1 dag kvar till galan och jag ska fara och hälsa på stina i övik :D och hoppas sandra är där med! sen så är det bara 3 dagar kvar tills jag ska operera mig! jag hoppas verkligen går bra! 


Kram// Sabina 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback