jag förstår inte!

Asså jag förstår mig inte riktigt på dej,
jag får höra ganska så mkt om vad du säger elr tycker om mig!
du har inget att säga till om du vet inte hur jag och för det andra så tro jag inte du är så mkt bättre i så fall!
Och för de andra vad har du med om vem hon är med!
sen vad är det för el på mig? jag har int egjort dej ett piss!
Just nu tycker jag bara du är som en jävla barn unge som tro du vet så mkt!
Men i själva verket vet du inte ett piss!
Du har ingenting att lägga dej i mitt och hennes!
Det är ju du som kommer förstöra allt!
Skit i vad jag/vi gör tänk på vad du själv ställer till med för problem, innan du börjar med mågot annat!!







KRAM / Biina



Vissa människor är inget att bry sig om! :)

2010-02-25 // 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback