Livet är inte lätt jämt!

Då har man kommit hem från lasarettet nu då! gick ju inte som det skulle i måndags, skulle då operera mig runt 11 men då så hade han gjort något fel så jag fick vänta tills han hade operera  alla han skulle för dagen, var inte säkert jag skulle hinna operera mig. men halv 3 åkte jag in på operation, sen gick det ganska så fort mot vad de gjorde förra gången. vaknade upp igen runt 5 låg där och somnade och vakna om vart annat, fick komma in på avdelningen lite senare. allt hade gått bara bra, och läkaren hade sagt jag skulle få fara hem om jag orkade de men det hade jag verkligen inte ork till. kvällen var inte så lång för min del, fick massa morfi´n och alvedon, när jag hade fått tillräckligt somnade jag och sov hela natten! morgonen efter skulle jag få fara hem, jag vaknade kl halv 8 och ville fara hem, men innan läkarn hade varit hos mig och jag hade vare och duscha så var kl runt halv 12. när vi kommit oss en bit ifrån lasarette pappa var ochköpte mat så mådde ja inte alls bra, hade tänkt vända tillbaka för mådde så sjukt dåligt, men jag hade ingen lust alls att vara där. så vi for ändå, var på  statiol och köpte en korv på väg hem, men jag kunde inte äta! somnade istället och sov tills i kom hem. och gud så skönt det var att komma hem, har nu fått ner sägen igen så man ligger nere i vardagsrummet!

Annars sitter jag här och kolla runt och så, läste just en blogg, och blev tårögd då jag läste den!
vet inte vad jag ska sagt, det är ju precis så det rä, och du ska veta du är allt <3
 <3


:') <3

2010-02-24 // 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback