Lördaa

Ja den här dagen har ju gått fort!
låg och kolla på Tv i natt elr jag somna ifrån de jag skulle se, sen kl 5 i morse vakna jag av att tv:n var på. sen kunde jaginte somna typ , men rde de till slut! sen blev de upp äta lunch och åkte iväg till ishallen. skulle va med linnea, men det slutade med att det vara var jag och josse :D men asså jag förstår inte mig pådej. du säger du hatar dom/hon men ändå är du med hon iställe för oss! men men vi hade skit kul ändå, haha tro vi skratta och ja inte kolla så mkt på själva matchen, men ändå på de som var på isen ;) haha sjukt kul, har kommit på ett namn till den oxå ;) hahaha 
 Ja alla olika namn, haha skulle vilja säga de men tro jag ska hålla det för mig själv annars fatta dom säkert vem, haha och de tycker vi inte ;) haha
Men det var i alla fall räddaren i nöden! och seriöst tro det är så :D <3
haha

Men det gick inge bra för grabbsen idag :S blev en förlust 10-7 till Norsjö!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback