Match/ åt helvette

seriöst det var den drygaste buss resan jag avrit med om på länge! tog typ 3 timmar och 15 min för att spela en match och sen typ fara hem igen. men det var sjukt kul än fats det var så långt, och tur var väll de :D

ne men vi for härifrån kl halv 11 i morse kom fram kl kvart i 2. och det var ju som ba att gå in, vi koll apå då de va några som hade match sen så gick jag och fråga kakan vars det var jag skulle va, så då gick jag och byte om och kom tillbaka till killarna typ 20 över två. och det första man fick höra var, ( asså är du redan klar:O ) haha  jag tro jag är den som är klar först av alla i mitt lag men det var som rätt kul. haha sen så spela vi kl 3 och det gick ju som de gick det sluta med 5-4 till clemensnäs. men de tråkiga var inte att vi förlora utan att jag inte spelade någon ting typ = bänkad. käntes ba lite onödigt att fara dit för att spela och var typ inne 30-40 sek. men så är det väl så..
Sen så åkte vi in till skellefteå för att äta, var på max. gick fort ochbra, sen tog simon och kricken min tfln. haha vi hade så jävla kul på vägen hem alltså. hahah busringde och ja gud vet allt va de gjorde. men sjukt kul var det i alla fall ;P haha och linnea ja vad ska man säga. du gör ju bort dej så det är inte sant! du säger en sak sen byter du till nå annat. hahah men sånt är bra, det får ju ett helt lag att ha kul ;P haha slutade ju typ med att hon tyckte om alla i B ;) haha men men det var nog allt för idag ;P haha


Ordet kul, användes 5 ggr! :)

Det är ju roligt att höra att du har kul ;)

2010-02-07 // 00:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback