Öviks dag!

Blev väckt typ 10 var det bara att ta på sig och gå ut i stallet och fixa innan det var dags att bege sig till övik!
just före 12 åkte vi och hämta veronica och helena eftersom vi skulle på travgalan på solänget! åkte tidigare för vi skulle förbi hos lena och skulle hälsa på lill-piga ( Stina som hon hette här!)


Stina <3
 
 det känns som det var nyss vi hade hon men det börjar ha gått några år nu, kan det vara typ 2 år sen hon åkte från oss!
tycker hon var lite mager, men mkt var nog för hon inte gått något och fått bygga upp muskler, men det är ju inte så konstigt då hon hållit på som hon gjort! men förstår inte! hon var ju den snällaste då hon stod här, inga tecken på något. men det blev fel ändå! hon har fått någon slags hormonfel så ja! får hoppas det blir bra så hon kan få komma till start iallafall (=

Just när vi hade komme så kom kjell ut och visade några bilder, som jag sedan fick. sen så frågade han om jag behövde någon ridhäst till! för då skulle jag få låna någon i några månader, det skulle ha varit sjukt kul (=
 Efter vi varit hos henne en sväng så åkte vi vidare in till övik och till solänget! hälsade på egon hos anna en sväng innan vi skulle på galan (=
Sandra komme i år, trodde faktist inte hon skulle göra de eftr det hon sagt i morse men det blev så =D så hon kom just efter 3. det känns som det var år och dar sen jag träffade hon senast!
4 började årsmötet och sen var det middag och prisutdelning! blev till årets kämpe i år oxå, men trodde seriöst jag skulle bli årets knäppis då han sa upp det! men som tur var blev jag inte det. men käntes som årets kämpe var det bästa, har verkligen måsta kämp amed donna detta år, har inte riktigt gått som jag vetla men sånt är livet, kommer ju med min stjärna  nu i stället så kanske går lite bättre detta år (=
sen åkte vi hem vi typ ja va var klockan typ kvart i 7 och sandra åkte med oss oxå, skjutsade hem henne. men hade hellre tyckt hon skulle följt med hem, hade varit mkt roligare så!
När vi lämnat av hon så började vera jävlas med mig, och det tycker jag var lite elakt, hon börja kasta grejen jag fick på solänget, på mig. och den var ju sten hårt och ganska så tung. det var inte alls kul ;) haha men vänta du bara jag kommer ge igen =D
dagen har varit toppen

Solänget!

Vera (= undra vad hon gjort för jäkelskap nu ;P

Tro inte dte går så bra att gömma sig! Jag ser dej ;D

Undra vad jag har gjort nu (a)

Undra vad de var för roligt där ;)

Ja undra vad jag håller på med då :O


Kram// Sabina



Jag vet vad du håller på med där! :)

JÄVLAS MED MIG! :O

2010-02-21 // 11:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback