slut på helg.

Då ska jag sammanfatta denna helg lite snabbt!

Fredag: Ja vad gjorde man, var och beställde tid för att klippa mig, sen var det tänkt jag skulle va med linnea men så blev det inte! jag for hem, ville inte följa med över på norstrand för sanna var ändå inte hemma. Så jag for hem och va med pontus och jonas, kolla på då ponuts höll på fixa isbilen, efter ett tag for vi upp på ica för köpa dricka, sen for vi hem och tro inte det gick speciellt bra, haha men men kul var det, men sen så fick vi låna taxi bussen och åkte till gafsele för att hämta nå däck pappa skulle få, men vägen till gafsele var ju rätt rolig, men dom var för jäkligt elak med renarna :O pontus skulle försöka hoppa ut genom fönstret på en av dom, men tur som de va kom det en bil från andra hållet, men en kalv typ prang ut i vägen sen så vände den så det höll på springa in i bussen. på vägen hem så for vi förbi hos pontus för att hämta en svets som funka ;) haha så då gick det mkt fotare, men kl var ändå typ halv 12 då vi gick in, men pontus hade vare här till 2 tills han blev klar!

Lördag: nja vaknade typ halv 10 packade klart och begav mig på ishallen, skulle på match,  gick inte så bra för oss! men jag tänker då inte ta på mig något för det! för fick spela typ 30 sek på 45 min. så glöm att jag tar åt mig något. sen så vad vare för mening att jag följde? vi åkte buss i 6 h och 30 min sammanlagt den dagen. men bussresan i sig var skit kul ;) haha bästa hittis i alla fall ;P haha va hemma typ 21.45
Seriöst ni är fan bäst! <3 gjorde bussresan hem bäst!

Söndag: vaknade gick ut till hästarna, sen gick jag in ett tag sen blev det en kör tur med troll pojken min! gick som de gick, han vill verkligen ba göra tvärt om som jag vill men ;P haha sen var snön som fall från träderna lite faliga oxå. men gick ju, när jag skulle förbi idas stall och bort mot malin så tvärnita han och väägrade gå, tro vi stod i 5 min för att han äns skulle bry sig om att de va nån där bak. men han gav sig ju till slut och tur var väl de.så det blev inte en sån lång sväng. men han fick ju röra påsig i alla fall. ska prova med sulkyn nu nästa gång jag ska köra för ska snart fara med han på banan tro jag. kanske han fatta vad som ska hända ;p sen efter det så gick jag in åt och sen for vi ver till jonna för hon fyllde år! men som vanligt är sanna aldrig hemma då jag kommer så, fika lite sen följde jag pontus på äventyr ;) haha först for vi och bytte skoter sen möte vi krille som följde en bit, men innan vi skulle köra dit vi skulle for vi en sväng på banan och kolla då Lolle, Gustav, charlotte, viktor, nils och någon till tränade, sen när vi skulle fara så blev det ba jag och pontus som for. gick ju bra att hitta för jag var ju med ;) haha han sa de, hade jaginte vare med hade vi inte hitta rädd. men hittade till borgsjö, sen tänkte vi att vi skulle fara en tvär sväng till volmsjö till elin. men det tog längre tid än vad vi tänkte ;) haha fasna och ja gud vet allt vad vi höll på med! men tillslut kom vi fram i alla fall, och då va kl 6 ;) haha vi hade fare halv 3 typ ;) och det blev lite längre än va de va tänkt. körde typ 6 mil och de drog typ 40 liter bensin. haha så ubbe fick lov att komma och hämta oss i volmsjö. och tur var väl de, jag var typ genomblöt om allt! kom hem och typ hur trött och hungrig som hellst. åt lite sen var det fart på mig igen så slutade med att jag avr uppe till 11 och mådde inte spec bra.

vaknade i morse och mådde verkligen inte bra! käntes som att mitt huve typ skulle sprängas, det var inge kul alls, och axeln värker och armarna och benen har en sån träningsvärk så jag inte kan göra de jag vill ;P haha men sånt är livet ibland.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback