slut!

då är denna helg slut, den har gått rätt fort eftersom jag ha gjort något, och inte bara lega hemma som veckan före! men var på ishallen i går, sen blev det så vi for till bengtsson, för pappa och leif fixa grillen vi ska ha till helgen. så jag satt och kolla på melodifestivalen. tro det var 4 låtar som var bra. men den jag tycker var bäst kom inte vidare men det spelar ju äning roll ;) 


 
sen så åkte vi hem typ halv 11 och skulle lägga K. blev satt sitta framfördatorn och pappa satt vi tv:n sen så kom jonas och ville pappa skulle följa han och typ Dennis hem, så han for en tvärsväng sen kom han hem! gick väl och la mig där nån stanns vi halv 2 tro jag, sen blev jag väckt kl9 :O trodd ju jag skulle dö! var hur trött som hellst, men det är ju tur man har sängen i tvrummet så man behöver inte kliva upp! sen blev det en tvär dusch äta, sen for vi till kricken men han varinte hemma, så gick inte så bra att gratta han men:P haha
När jag kom hem blev det inte mkt gjort, sen kom pontus, han såg ganska så knäckt ut! kom in la sig på soffan sen blev det Tvspelande ;) haha det gick skit bra, sen blev de middag och jag ¨åkte ivåg på ishallen, kolla då grabbsen hade match :D gick ju skit bra :) 10-2 mot storuman!

<---Jon Dennis, Robbin  matte---->

Mattias jocke:)
Har typ super dålig kvalla på telen men skit samma :)


Fint konstvärk tycker jag :D hehe



Asså det där gör jävligt ont :O



OMG!! jävlar så blått de är:O ser värre ut än när jag hade min blånimg, min va större men ljusare..

2010-02-28 // 23:49:12
» bea

O jävlar va stor och blått de var! stakare:/

hoppas de blir bättre<3

2010-03-02 // 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback