tisdag

första timmen var fan den bästa :) haha yoga. tro det är något man måste börja göra, mina ben gör inte lika ont ;P men men. vi låg på golvet hela timmen och sa nå konstigt. men skönt var det verkligen. annars har det varit en rätt så slapp dag faktist :) typ ba nå fråger på kemin och sen slöjden gick fort :p
Sen for man hem till stalle för att fixa de innan man skulle upp till mormor och äta palt :D det var kungt! sen vare träning gick ju bra förutom att jag hade gjömt ta medicinerna så var ganska så trög idag,... men men sånt är livet ;p

Fick ett brev idag oxå :S ska fara till lycksele den 11 feb på magnetrönken. kommer nog bli bra, men tycker jag har aver borta från skolan ganska så mkt nu under en tid. och mer kommer det ju bli oxå. känns som jag kommer tappa mkt i läxväg. så får börja redan nu att börja ta lite mer tro jag! för det blir ju att fara på operation den 22 feb för att ta ut spiken ur benet. men det blir nog bra. men där tar ju min säsong på hockeyn slut :S men tur det var i slutet av säsongen och inte i början då ;P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback