torsdag!

Ja det känns faktist rätt okej nu. får höra bra nyheter om dej hela tiden, och tur är väl de!

ställde min klocka på halv 7 morse men så glömsk som jag är så glömde jag he på den, så den ringde aldrig, men tur då så kom dom in och väckte mig i morse eftersom jag skulle upp på sjukan och ta ett blodprov! Men det gick rätt så fort, än fats jag är typ nålrädd.
Kom till skolan i tid idag i alla fall,hade syslöjd och håller på att fixa till min ballongklänning jag håller på att göra. fast det såg nog ganska så kul ut då jag gick omkring med den ba halvgjord (a) sen så har denna dag gått väldans fort, har haft mentorsträff idag. gick väl som de gick, skrev hur vi skulle vilja ha det på nästa utvecklingssamtal :P
Sen blev det att fara hem, skulle köra gubben min men tyckte det var så kallt så det blev inte så, elr kanske var det för att jag var lat? vem vet vem vet (a) sen så var jag och kolla på lovisas klassfest, det var faktist ganska så kul, men såh inte så mkt. men det spelar ju ingen roll ;P haha
Och som vanligt så var jag på ishallen ikväll, var en riktigt rolig match faktist! men trodde seriöst att dom skulle förlora då det var 3 min kvar och låg under med ett mål. men som alla vet så är åsele bäst så det blev en vinst :D det blev typ 5-4 Åsele-Norsjö. Men det blev ju inte som förra matchen mot dom så lite tråkigt var det väl men!
Tro jag blivit galen, tycker jag är på ishallen jämt! men det är bra de för då har man något att göra så det är väl lite och göra (a) haha

Åh annars så är det så att jag har börja kolla lite på lopp åt lilla gubben min, och hittade en den typ 24 elr 25 april som jag skulle vilja fara på för det var så pass nära! Men får väl se hur det blir med den saken, måste ju vaccinera mäta och kvala han före jag får börja tävla så får se! men han börjar gå riktigt bra nu, ska försöka sätta igång han ordentligt nu, så han visar vad han kan :D måste på banan med han någon dag oxå, behöver verkligen så om han skärpt sig, så det inte händer som första gången vi va på banan med han. men nu älskar han verkligen att ha vagnen bakom sig det syns så väl :D

usch! nu har jag börjar på räkna ner dagar, känns inte alls så kul elr bra längre! skulle hellre vilja slippa de och den försvann ur benet ;P men nu är det 4 dagar till operation :( får hoppas på det bästa och jag kommer tillbaka snabbt i skolan!

                  Kram //  Sabina       




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback