Dagen har flyggit iväg

Då har denna dag bara flyggit fram ;P
Har nu tagit bort baksäte och bältena och nå små tjafs, men han ju bli förbannad på de några gånger oxå, haha mitt tålamod är du inte det bästa ;P haha men det gick ju tillslut, blev det mat och ut till eva-lena =) även sanna kom efter hon ätit på pizzan. sen så säger jag då ba " Då man talar om trollen" ;p haha det är ju jämt, och idag var det ---><--- så nära att det skulle gå åt skogen ;P men de gick bra ;P haha (a) sen for vi hem te Eva-Lena en sväng för hon skulle då hämta en handduk då hon bestämt sig för att hon skulle fara och bada då de inte blev något igår, haha men tyck de gick lite trögt för hon så jag hjälpte hon lite (a) hon vågade inte hoppa själv så gatt ju hjälpa hon lite på traven! :D
och nu sitter jag här och har dålig fantasi och vet inte vad jag ska hitta på!

http://www.youtube.com/watch?v=pf3PHckPsBY

Sööt

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback