=)

slapp dag har de varit idag, inte alls nå roligt väder, men har hunne upp till vera en sväng och sen har jag ba vare hemma tills vi for till noret och åt palt =)
Sen har jag även bestämt mig nästan helt att hästarna ska bort, har inte den tid och ork. Inte för att hålla igång två trav hästar i alla fall :/ Känns jobbigt men.




Hahah roligt samtals ämne man kom in i, Halvblodiga islandshästar och ptroo (;
Jag har då aldrig hört talas om halvblodiga islandshästar men ;P finns säkert sånt oxå :P
man är nog ganska lättroad, Men klart man få va de med :D


PussPuss//Sabben



Sv: Amen jag somnar aldrig då jag se film med dig, har faktiskt aldrig hänt troja :]

2010-07-27 // 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback