fullspäckad dag :D

Då är man hemma efter en fullspäckad dag!
började med att man for till Lövås på släktträff, var inte många där jag sett tidigare, men så är de ju ibland.
sen var det så J'vla varmt så det var typ ba jobbigt att va ute, men klarade de galant ändå =) kul var det i alla fall, kunde dock inte va där hela dagen, vilken var lite synd då sanna och Gafsele skulle komma dit efter som vare på folkrace men. Då for vi ju på 50 års kalas i stället =) Det var sjukt kul mkt folk var de oxå =)
var väl där ett bra tag, men sen blev jag lite less tro jag, så då begav jag mig ut till Eva-Lena :D  så det har inte varit en stund vila alls idag, elr jo en stund då vi skulle hem och byta till båten då jag gick upp och somnade en sväng. men de får man (a)


Evis <3


Thihihi



PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback