gårdagen + sista jobbdagen

igår var vi över på norstrand till sanna och dom, men som vanligt är ju hon inte hemma, så följde pontus ut och åkte bil. sen for vi förbi johan och jonna en sväng, men jonas hade bråttom sa han, men for på ica dom köpte nå pizza och så, sen blev de hem till jonas och dom skulle se nån film och äta middag ;P haha filmen var ganska underhållande ;P tro den hette farsan elr nåt sånt, sen började sanna fråga vad jag gjord, haha då hade hon komme hem. när filmen var kvar så skulle vi på norstrand igen, men skjutsade hem mig, för dom väntade på regn ;P

Sen fick jag även höra under dagen att det var en som frågade efter mig =)
Undra vad han ville då =) thihi

ne nu ska jag fixa lite innan det blir sista jobb dan på ett bra tag :D
känns så skönt inte så bra att måsta kliva upp och jobba på lovet.
Så i morgon så ska jag sova ut efter marknan, de var inte många timmar sömn i helgen. men det är värt. har varit toppen, skulle vilja spola tillbaka och göra om :D'

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback